19
مه

اورژانس گهرنشاط سمنگان

🔺️تیم های برتر چهارمین دوره مسابقات کشوری امداد و نجات و کمک های اولیه مشخص شدند؛

✅ گهرزمین، فاتح قله های امداد و نجات و کمک های اولیه کشور

🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛
آیین افتتاحیه این مسابقات عصر روز سه شنبه 27 اریبهشت ماه 1401 به میزبانی شرکت گهرزمین و همراهی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سالن هتل قائم سیرجان برگزار شد.

🔹این مسابقات با حضور 96 نفر و در قالب 25 تیم از سراسر کشور در محوطه روباز هتل قائم سیرجان آغاز و به مدت 2  روز ادامه یافت.
🔺سید شجاع الدین گلسرخی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی  (HSE) شرکت گهرزمین در آیین افتتاح این مسابقات گفت: یکی از مسئولیت های مهم شرکت های معدنی و صنعتی، ایجاد پایگاههای اورژانس و امداد و نجات است. و با توجه به نکته ی حائز اهمیتی همچون اولویت داشتن ایمنی و سلامتی کارکنان شرکتها و معادن، بایستی کارکنان شاغل در بخش اورژانس معادن همیشه سطح آمادگی شان ارتقا پیدا کرده و مهارت های فردی شان بِروز شود.
وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری این مسابقات بصورت سالیانه که هم اکنون شاهد چهارمین دوره آن در شهرستان سیرجان هستید برای تحقق این هدف بزرگ است که نیروهای ایمنی و اورژانس در بهترین شرایط بدنی و آمادگی باشند و سلامتی تمامی کارکنان شاغل در معادن کشور تضمین شود. الحمدالله امسال شرکت گهرزمین میزبان 25 تیم از زُبده ترین تیم های اورژانس معادن سراسر کشور می باشد که به مدت 2  روز باهم به رقابت پرداخته و سطح آمادگی شان را محک می زنند.
مدیر HSE شرکت گهرزمین در پایان گفت: بنده جا دارد از مجموعه همکارانم در بخش های رفاهی و روابط عمومی که زحمات بسیاری را متحمل شده و امور تدارکات، هماهنگی و اطلاع رسانی شایسته این دوره از رقابتها را عهده دار بودند، تقدیر و تشکر نمایم. همچنین از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز که برگزار کننده این مسابقات می باشد سپاسگزاری می کنم.
🔺پرهام خواجه پور، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی  (HSE) شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ما گفت: در ابتدا جادارد از شرکت گهرزمین علی الخصوص از برادران بزرگوارم جناب آقایان مهندس فلاح، دکتر خضری پور و مهندس گلسرخی بابت میزبانی شایسته و برگزاری باشکوه این رقابتها کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورم.
وی در ادامه گفت: همانطور که مطلع هستید این چهارمین دوره این مسابقات است که البته قرار بود بصورت سالیانه برگزار شود اما شیوع ویروس منحوس کرونا، باعث شد این رقابتها دو سال به تعویق بیفتد

.